logo Dellowo.pl
+48 34 340 59 41PN - PT 9:00 - 17:00

Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, wyślij nam wiadomość poprzez formularz kontaktowy
Metody dostawy

Dostawa w dellowo.pl obejmuje dostawę kurierem.

Czas dostawy

Zamówienia złożone do godziny 15:00 w 99,7% przypadków dostarczane są w kolejnym dniu roboczym. Dostawa w 24 godziny robocze to czas szacowany, nie gwarantowany, i zależy od wybranej formy dostawy oraz terminu złożenia i opłacenia zamówienia: – przelew tradycyjny zaksięgowany do 15:00– 1 do 2 dni roboczych – przelew online opłacony do 16:00– 1 do 2 dni roboczych – przy odbiorze za pobraniem– 2 do 3 dni roboczych Za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przewoźnika z warunków dostawy odpowiada firma kurierska.

Koszt dostawy

Zakupy na dellowo.pl objęte są darmową dostawą na terenie Polski. Jeżeli potrzebujesz dostawy do innego kraju na świecie skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Teren dostawy

Standardowo dostawy realizujemy na terenie Polski. Jeżeli potrzebujesz dostawy do innego kraju na świecie skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Koszt dostawy wielu przedmiotów

Dokonując zakupów na dellowo.pl za wysyłkę wielu przedmiotów płacisz tylko raz – a w zasadzie nie płacisz, ponieważ każda wysyłka jest u nas bezpłatna.

Złożone dostawy

Obsługujemy jednostkowe zamówienia nawet kilkuset urządzeń dostarczanych jednorazowo– jeśli jednak Twoja sytuacja wymaga dostaw rozłożonych w czasie (np. realizowanych etapami) lub podzielonych do różnych odbiorców (np. oddziałów firmy lub Twoich klientów) to zazwyczaj możemy zapewnić taką usługę. Aby ustalić szczegóły skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Śledzenie przesyłki

Numer listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki otrzymasz od nas mailem najpóźniej w dniu dostawy.

Kraj wysyłki – dostawy z Polski

Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu dellowo.pl wysyłane są z magazynów dystrybucyjnych na terenie Polski, dzięki temu zapewniamy pełną legalność transakcji i oferujemy krótki czas dostawy, nawet poniżej 24 godzin roboczych.

Formy płatności

Na dellowo.pl proponujemy wygodne formy płatności – przelew, przelew online, karta płatnicza, BLIK, płatność przy odbiorze (za pobraniem) oraz w szczególnych przypadkach płatność odroczoną i kredyt kupiecki.

Finansowanie

Możliwe jest zrealizowanie zakupu poprzez instytucję finansująca (leasingodawcę lub kredytodawcę), jeżeli chcesz zrealizować transakcję leasingową lub kredytową, skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Płatność odroczona

W szczególnych przypadkach oferujemy możliwość skorzystania z płatności odroczonych.* Aby spytać o zasady i warunki aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl * Jeśli reprezentujesz instytucję publiczną zobacz tutaj

Przelew czy przelew online?

Obsługujemy rachunek w banku ING i płatność ING jest wyłączona w przelewach online. Jeśli korzystasz z bankowości ING wybierz opcję „przelew” – taką operację zaksięgujemy natychmiast. Jeśli korzystasz z bankowości w innym banku możesz wybrać opcję przelew lub przelew online, w zależności od swoich preferencji.

Płatność przy odbiorze

W dellowo.pl oferujemy opcję płatności przy odbiorze, „za pobraniem”. Ta opcja płatności jest dostępna dla zamówień do 5000 PLN brutto i obciąża kupującego dodatkową opłatą w wysokości 29 PLN bez względu na wartość zamówienia.

Koszty płatności

Za wyjątkiem płatności przy odbiorze „za pobraniem” wszystkie inne formy płatności są bezpłatne dla kupującego. Płatność „za pobraniem” realizujemy za dodatkową opłatą 29 PLN, bez względu na wybraną formę dostawy.

Split payment / MPP / Mechanizm Podzielonej Płatności

Sprzęt elektroniczny znajduje się na liście towarów objętych mechanizmem podzielonej płatności, dlatego zamówienia składane na dellowo.pl, których wartość przekracza 15 000 PLN brutto objęte są obowiązkowo MPP i nie mogą być opłacone za pomocą płatności online. Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekracza 15 000 PLN brutto jedyną akceptowalną formą płatności jest przelew na rachunek bankowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (dotyczy płatników VAT).

Dlaczego wybrane formy płatności są niedostępne?

Jeżeli nie możesz zrealizować transakcji przy wykorzystaniu jednej lub kilku metod płatności, to być może: 1. wybrana forma płatności nie jest aktywna na Twoim koncie klienta 2. wartość transakcji przekracza 15 000 PLN brutto i jest objęta mechanizmem split payment 3. wartość transakcji przekracza 5000 PLN brutto i jest niedostępna w opcji płatności przy odbiorze „za pobraniem” 4. wartość transakcji przekracza 15 000 PLN brutto i jest powyżej limitu transakcji gotówkowych Jeżeli mimo wszystko uważasz, że wystąpił błąd, proszę powiadom nas o tym biuro@dellowo.pl

Kredyt kupiecki

W szczególnych przypadkach oferujemy możliwość uzyskania kredytu kupieckiego.* Aby spytać o zasady i warunki aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl * Jeśli reprezentujesz instytucję publiczną zobacz tutaj

Gwarancja towaru

Na dellowo.pl sprzedajmy wyłącznie towar fabrycznie nowy, pochodzący z polskiej dystrybucji i przeznaczony na rynek Polski, z pełną gwarancją i wsparciem serwisowym producenta. Gwarancji na produkty udziela ich producent. Szczegóły gwarancji znajdują się w karcie produktu oraz na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas biuro@dellowo.pl

Odpowiedzialność sprzedawcy

Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu roszczeń gwarancyjnych jest wyłączona, gwarancji na produkty udziela ich producent. Szczegóły gwarancji znajdują się w karcie produktu i/lub na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas biuro@dellowo.pl

Przesyłki zwrotne

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek „za pobraniem” lub na koszt odbiorcy, przed jakimkolwiek działaniem związanym z odesłaniem towaru skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Serwis producenta i zgłoszenia gwarancyjne

Szczegóły gwarancji, w tym kontakt do pomocy technicznej, infolinii zgłoszeniowej i serwisu gwarancyjnego producenta, znajdują się w karcie produktu i/lub na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas biuro@dellowo.pl

Miejsce i czas świadczenia gwarancji

Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez serwis producenta w miejscu i czasie wynikającym z warunków gwarancji oraz typu gwarancji i usług serwisowych, jakimi objęty jest sprzęt. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas biuro@dellowo.pl

Rękojmia sprzedawcy

Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona, gwarancji na produkty udziela ich producent. Szczegóły gwarancji znajdują się w karcie produktu i/lub na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas biuro@dellowo.pl

Uszkodzenie przesyłki

Jeżeli stan opakowania przesyłki budzi Twoje wątpliwości (np. dziury, wgniecenia, zalanie, ślady otwierania, niestandardowe oklejenie itp.) rozważ odmowę odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera oraz niezwłocznie powiadomić nas o sytuacji mailowo biuro@dellowo.pl

Nieprawidłowy przedmiot

W przypadku niezgodności sprzętu otrzymanego ze złożonym zamówieniem należy sporządzić protokół rozbieżności w obecności kuriera oraz niezwłocznie powiadomić nas o sytuacji mailowo biuro@dellowo.pl

Niedziałający przedmiot

Jeżeli zdarzyło się, że otrzymany przedmiot nie działa, np. nie da się go uruchomić, skontaktuj się niezwłocznie z serwisem producenta. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia w takiej sytuacji, napisz do nas na biuro@dellowo.pl

Faktury dla osób fizycznych? NIE

NIE. Niestety, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Forma i sposób dostarczenia faktury

Faktury VAT wysyłane są w formie elektronicznej na adres e-mail przypisany do konta klienta lub wskazany w zamówieniu.

Faktury dla firm

Do każdej transakcji zrealizowanej na dellowo.pl wystawiamy polską fakturę VAT, dokumentującą transakcję kupna-sprzedaży przedmiotu.

Czy mogę dokonać zakupu jako osoba prywatna? NIE

NIE. Niestety klient indywidualny nie może dokonać u nas zakupu, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Mam osobisty NIP, ale nie mam firmy – czy mogę kupić? NIE

NIE. Aby kupować na dellowo.pl musisz być firmą lub instytucją, czyli musisz prowadzić działalność gospodarczą osoby fizycznej lub być osobą prawną, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Klient indywidualny, nawet posługujący się swoim osobistym numerem NIP, nie może dokonać u nas zakupu. Dlaczego? Ponieważ specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Nie mam numeru NIP, czy mogę kupić? NIE

NIE. Aby kupować na dellowo.pl musisz być firmą lub instytucją, czyli musisz prowadzić działalność gospodarczą osoby fizycznej lub być osobą prawną, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Klient indywidualny, nawet posługujący się swoim osobistym numerem NIP, nie może dokonać u nas zakupu. Dlaczego? Ponieważ specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Podałem swój osobisty NIP, zamówienie przejdzie? NIE

NIE. Takie zamówienie zostanie anulowane po weryfikacji. Aby kupować na dellowo.pl musisz być firmą lub instytucją, czyli musisz prowadzić działalność gospodarczą osoby fizycznej lub być osobą prawną, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Klient indywidualny, nawet posługujący się swoim osobistym numerem NIP, nie może dokonać u nas zakupu. Dlaczego? Ponieważ specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Realizacja zamówień

Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Ceny projektowe

Pomagamy firmom w uzyskaniu cen specjalnych dla niestandardowych, projektowych zamówień. Specjalne ceny projektowe mogą być bardzo atrakcyjne w stosunku do cen standardowych, jednak ich warunki i progi zależą od specyfiki projektu oraz wymagań stawianych projektom przez danego producenta*. Aby uzyskać szczegóły prześlij swoje zapytanie o ceny projektowe na projekty@dellowo.pl *zazwyczaj minimalna wartość projektu to nie mniej niż 49.000 PLN netto jednorazowego zamówienia.

Obsługa firm

Realizujemy kompleksowe procesy wymiany i modernizacji sprzętu i doradzamy, jak zoptymalizować zarządzanie hardware IT w Twojej firmie. Specjalizujemy się w obsłudze biznesu – każdego roku dostarczamy ponad 27 546 urządzeń IT do firm i instytucji w Polsce i Europie.

Odsprzedaż / reseller
Płatność odroczona / kredyt kupiecki
Realizacja zamówień

Obsługujemy przetargi, zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym oraz inne formy stosowane przez zamawiającego. Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych uzgodnionych z zamawiającym. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Ceny projektowe

Pomagamy instytucjom publicznym w uzyskaniu cen specjalnych dla projektowych zamówień. Specjalne ceny projektowe mogą być bardzo atrakcyjne w stosunku do cen standardowych, jednak ich warunki i progi zależą od specyfiki projektu oraz wymagań stawianych projektom przez danego producenta*. Aby uzyskać szczegóły prześlij swoje zapytanie o ceny projektowe na projekty@dellowo.pl *w przypadku instytucji publicznych zazwyczaj projekt możliwy jest do uzyskania przy przekroczeniu wartości kilkunastu tysięcy PLN i/lub jednorazowego zamówienia minimum 10 sztuk danego produktu.

Obsługa instytucji

Instytucje publiczne obsługuje dedykowany zespół techniczno–handlowy z aktualną wiedzą produktową i dystrybucyjną, w razie potrzeby korzystający ze wsparcia technicznego naszych inżynierów IT. Obsługujemy przetargi, zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym oraz inne formy stosowane przez zamawiającego.

Konsultacje techniczne / dialog techniczny

Podejmujemy konsultacje techniczne / dialog techniczny i pomagamy w przygotowaniu postępowania. Znamy wymagane formalności i mamy duże doświadczenie w procesowaniu zamówień i obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych.

Płatność odroczona dla instytucji

Instytucjom publicznym proponujemy przyspieszoną, uproszczoną ścieżkę uzyskania płatności odroczonych. Aby sprawdzić możliwość aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Kredyt kupiecki dla instytucji

Instytucjom publicznym proponujemy przyspieszoną, uproszczoną ścieżkę uzyskania kredytu kupieckiego. Aby sprawdzić możliwość aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami biuro@dellowo.pl

Kto może kupić z VAT0%

Zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostki mające status jednostki edukacyjnej, m.in. szkoły i przedszkola publiczne i niepubliczne, szkoły wyższe, placówki opiekuńczo-wychowawcze są uprawnione do zakupu określonego sprzętu komputerowego z zerową stawką VAT (artykuł 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004r. - Dz. U Nr. 54 z 2004r.). Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie napisz biuro@dellowo.pl

Co podlega obniżonej stawce VAT0%?

Możliwością zakupu z obniżoną stawką VAT zero procent przez jednostki edukacyjne objęte są m.in. komputery i zestawy komputerowe, monitory, serwery, skanery, drukarki, urządzenia do transmisji danych, jak modemy, routery, switche. Jeśli nie jesteś pewien, czy dany sprzęt kwalifikuje się do zakupu z obniżoną stawką VAT 0 % napisz do nas biuro@dellowo.pl

Jak uzyskać obniżoną stawkę VAT0%?

Jednostki edukacyjne powinny zgłosić się do swojego organu prowadzącego z prośbą o zgodę na zakup z VAT0%. Jeśli sprzęt jest objęty obniżoną stawkę VAT zero procent i kupujący przedstawi skan dokumentu potwierdzającego zgodę organu prowadzącego, wtedy można dokonać zakupu z obniżoną stawką VAT. Jeśli masz pytania lub zależy Ci na czasie napisz biuro@dellowo.pl

Czy muszę zakładać konto?

Na dellowo.pl dajemy możliwość zakupów bez rejestracji konta. Posiadanie konta klienta niesie za sobą kilka dodatkowych korzyści, aby z nich korzystać mieć łatwy dostęp do pełnej historii zakupów warto zarejestrować konto przed lub podczas swoich pierwszych zakupów na dellowo.pl

Jak zrealizować zamówienie?

Aby zrealizować zamówienie możesz: 1. dokonać transakcji jako gość (bez zakładania konta) 2. zarejestrować konto podczas swoich pierwszych zakupów 3. zarejestrować konto podczas każdych kolejnych zakupów Aby mieć łatwy dostęp do pełnej historii zakupów na dellowo.pl warto zarejestrować konto przed lub podczas swoich pierwszych zakupów.

Po co mi konto klienta?

Dzięki rejestracji konta szybciej i łatwiej zrealizujesz zakupy na dellowo.pl. Poza tym, po zalogowaniu do panelu klienta będziesz mieć łatwy dostęp do*: 1. adresów dostaw i płatności 2. statusów zamówień 3. ostatnio oglądanych produktów 4. ulubionych produktów 5. historii zamówień 6. dokumentów sprzedaży 7. historii pytań i odpowiedzi *Część funkcjonalności panelu klienta mogła nie zostać wymieniona, część z wymienionych funkcjonalności może być jeszcze w trakcie wdrażania.

Oficjalny partner

Jesteśmy oficjalnym partnerem największych producentów IT. Zapewniamy firmom i instytucjom dostęp do sprawdzonych rozwiązań IT renomowanych producentów, dostarczamy legalny sprzęt z oficjalnej dystrybucji i robimy to terminowo i zgodnie z umową. Sprzedajemy wyłącznie nowe i oryginalne urządzenia, podlegające w Polsce pełnej obsłudze serwisowej i gwarancyjnej producenta.

Gwarancja producenta

Wszystkie produkty sprzedawane na dellowo.pl – komputery, laptopy, notebooki, AiO, monitory, serwery, stacje robocze, oprogramowanie i akcesoria – oraz wszystkie inne dostępne w naszej ofercie to produkty nowe, oryginalne, w fabrycznych opakowaniach producenta. Wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z oficjalnej, polskiej dystrybucji i podlegają obsłudze gwarancyjnej i serwisowej producenta w naszym regionie.

Doświadczenie

Od 1996 r. zapewniamy firmom i instytucjom dostęp do sprawdzonych rozwiązań IT renomowanych producentów. Specjalizujemy się w obsłudze biznesu i instytucji – każdego roku nasz kilkudziesięcioosobowy zespół dostarcza ponad 27 546 urządzeń IT do firm i instytucji w Polsce i Europie. Jednorazowo dostarczaliśmy nawet kilkaset urządzeń gotowych do pracy, dzięki takim doświadczeniom jakość obsługi znaną dotąd dużym odbiorcom biznesowym otrzymujesz u nas już przy zamówieniu 1 sztuki sprzętu.

Legalne źródło

Jesteśmy polską spółką z siedzibą fizyczną i podatkową w Polsce. Każdą transakcję dokumentujemy zgodnie z polskimi przepisami, wystawiając polską fakturę VAT, potwierdzającą transakcję kupna-sprzedaży produktów.

Tylko dla firm i instytucji

Jesteśmy wykwalifikowanym partnerem IT dla instytucji i biznesu. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Wsparcie i wiedza

Za dellowo.pl stoi zespół kilkudziesięciu specjalistów, dzięki temu na każdym etapie dajemy wsparcie i wiedzę, od pomocy w doborze sprzętu wsparcia w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji, po usługi wdrożeniowe, obsługę powdrożeniową czy przygotowanie i przeprowadzenie procesu modernizacji infrastruktury IT. Jakość obsługi znaną dotąd dużym odbiorcom biznesowym otrzymujesz u nas już przy zamówieniu 1 sztuki sprzętu. Specjalizujemy się w rozwiązaniach IT dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Czy mogę kupić produkty do dalszej odsprzedaży?

Tak, jeżeli kupujesz w charakterze odsprzedawcy / resellera po prostu powiadom nas o tym. Najlepiej jeszcze przed złożeniem zamówienia biuro@dellowo.pl

Czy mogę uzyskać ceny specjalne na produkty do dalszej odsprzedaży

Tak, jeżeli kupujesz w charakterze odsprzedawcy / resellera po prostu powiadom nas o tym. Specjalne ceny projektowe mogą być bardzo atrakcyjne w stosunku do cen standardowych, jednak ich warunki i progi zależą od specyfiki projektu oraz wymagań stawianych projektom przez danego producenta*. Aby uzyskać szczegóły prześlij swoje zapytanie o ceny projektowe do odsprzedaży na projekty@dellowo.pl *zazwyczaj minimalna wartość projektu to nie mniej niż 49.000 PLN netto jednorazowego zamówienia.

Czy mój klient dowie się, kto jest sprzedawcą towaru?

Nie dołączamy materiałów promocyjnych, marketingowych, dokumentów finansowych, ofert, faktur, ani nie oklejamy przesyłki taśmą reklamową. Jedyne miejsce, gdzie widoczne są nasze dane to etykieta nadawcy i/lub list przewozowy czy CMR. Nasze dane będą widoczne wyłącznie jako dane nadawcy przesyłki.

Czy możecie wysłać przesyłkę bezpośrednio do mojego klienta?

Tak, po uprzednim uzgodnieniu warunków przesyłkę możemy wysłać bezpośrednio do klienta. Przesyłka od nas nie będzie zawierała faktury. Zobacz także tutaj

Czy otrzymam stały rabat jako reseller?

Nie, rabaty i ceny specjalne są uzgadniane za każdym razem indywidualnie, na podstawie stawianych przez danego producenta warunków dotyczących skali projektu oraz klienta docelowego / końcowego.

Czy faktura dołączana jest do paczki?

Nie. Nie dołączmy także żadnych materiałów promocyjnych, marketingowych, dokumentów finansowych, ofert, ani nie oklejamy przesyłki taśmą reklamową. Jeżeli chciałbyś, by przesyłka została nadana bezpośrednio do klienta Sprawdź tutaj oraz Tutaj

Poleasingowe? Nie u nas!

Nie sprzedajemy poleasingowych ani używanych urządzeń. Wszystkie produkty są nowe, oryginalne, w fabrycznych opakowaniach producenta i pochodzą z oficjalnej, polskiej dystrybucji. Dzięki temu objęte są pełną obsługą gwarancyjną i serwisową producenta w naszym regionie.

Zmiana konfiguracji

Wszystkie elementy zmieniane w trakcie konfiguracji (np. dyski, procesory, pamięci RAM) to oryginalne, fabrycznie nowe podzespoły podlegające gwarancji producenta sprzętu i objęte pełną gwarancją sprzętową. Nie dokonujemy takich modyfikacji samodzielnie, nie zmieniamy podzespołów w fabrycznych konfiguracjach. U nas wszystkie modyfikacje wynikające ze specyfikacji odbywają się w fabryce producenta i podlegają fabrycznej gwarancji. Dzięki temu masz pewność poprawnego działania sprzętu oraz zgodności ze specyfikacją, co gwarantuje pełne wsparcie serwisowe i gwarancyjne producenta.

Odnawiane? Nie u nas!

Nie sprzedajemy odnawianych urządzeń refurbished. Produkty z naszej oferty to wyłącznie oryginalne, nowe sprzęty w fabrycznych opakowaniach producenta, pochodzące z oficjalnej dystrybucji w naszym regionie. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są pełną obsługą gwarancyjną i serwisową producenta.

Dostępność produktów

Dokładamy wszelkich starań, by oferta sprzętu widocznego na stronie była zgodna ze stanami magazynowymi. Jak w każdej branży mogą zdarzać się sytuacje nieprzewidziane, błędy ludzkie lub systemowe, co w sporadycznych przypadkach może prowadzić do rozbieżności i braku towaru. Zawsze w takiej sytuacji natychmiast kontaktujemy się z klientem i proponujemy alternatywne rozwiązania lub natychmiastowy zwrot środków. Zobacz również informacje o produktach w przedsprzedaży

Przedsprzedaż / preorder

Niektóre produkty prezentowane na stronie dostępne są w ramach przedsprzedaży – takie produkty są wyraźnie oznaczone, z podanym planowanym czasem realizacji zamówień przedsprzedażowych. Szczegóły dotyczące przedsprzedaży znajdziesz w naszym regulaminie.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas, pomożemy

  • Dostępność produktu i doradztwo
  • Status zamówienia
  • Dokumenty i płatności
  • Zapytanie projektowe
  • Problem ze stroną
  • Inne
Administratorem Twoich danych osobowych jest Cocon Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno, KRS: 0000766444, NIP: 5761586447). Twoje dane są u nas bezpieczne. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.